Прихильники

11.03.11

Сюрприз від Василинки )))

Вчора отримала сюрприз від Василинки)))
Не очікувала,тому зразу подумала,що "помилились адресою"...
А це просто Василинка мене привітала зі Святом Весни і підпільно мені послала подарунки)))



Сказати , що я була безмежно рада-всеодно що нічого не сказати...По-переше, для мене це було несподіванкою , а по-друге, ця несподіванка виявилась такою приємною)))
Василинко,дуже дякую тобі за оці скарби)))
До речі, завітайте до Василинки у "Рукодільну лавку"-а раптом ви там знайдете те,що давно шукали?...

А ще одночасно з попередніми подаруночками я отримала ще подаруночки й АТСку від Тані з Санкт-Петербурга



Короче, настрій чудовий,аж нема куди його подіти! ))))

4 коментарі:

  1. Ух ти, які приємні і корисні сюрпризи ! Вітаю !

    ВідповістиВидалити
  2. Да,Іринко, сюрпризи дуже класні))) Бачиш,я ще їх навіть гарно порозкладала)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ай і Василинка-молодчинка!!! Такий чудовий подарунок - просто так!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ага, точно-Василинка-молодчинка!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...