Прихильники

09.03.11

Коробочка для подарунка)))

Ось я виготовила свою першу коробочку)
Коробочка зроблена спеціально -з бедриками - для моєї сестрички,у якої сьогодні День народження-з чим я її і вітаю! )))
Щоправда , цю коробочку , в якій будуть подаруночки)))) , сестричка отримає трошки пізніше( , бо живемо ми дуже далеко одна від одної, але я сподіваюсь найближчим часом до неї завітати в гості)))








пс: шухлядка відкривається за допомогою бедрика) , а за допомогою бантика- прихована листівка)

Беру участь в акції для покупців магазину "Все для твого хоббі"
Ще десь перед святом Нового року купила в цьому магазині таку чудову квітку яблуні- як тепер вона мені стала в пригоді))) А також використала листя трави, паперову серветку й дирокол "гілочка" з цього магазину.

9 коментарів:

  1. Як гарно-бедрики, яблуневий цвіт-справжня весна !

    ВідповістиВидалити
  2. Ооо!!! а в ній ще й подарунок буде? мені вона і так (сама) як подарунок!!!
    швидше б потримати її в руках)))

    ВідповістиВидалити
  3. Да, Іринко, з цією квіточкою зразу весняний настрій асоціюється)))
    Звичайно,Алінко, там ще буде подарунок і не один)))) Коробочка вмістка))))То вже як приїду-то вручу :)

    ВідповістиВидалити
  4. Коробочка суперова! Вона дійсно вже не весняна, вона вже повністю літня!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже яскрава і піднімає настрій!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно та весняно! Забрала собі у Вибране ))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...