Прихильники

08.03.11

Зі святом вас , любі дівчата!

Вітаю усіх прекрасних й чарівних жінок і дівчат зі святом 8 березня!
Такий тортик у мене вийшов святковий))) :



Мій улюблений "Чорний принц"(ділюсь рецептом) :
2 яйця
1 скл. цукру
1 скл. сметани
2-3 ст.л. какао
1,5 ч.л. соди, погашеної оцетом
1-1,5 скл. борошна

Замісити. Спекти. Розрізати на 2 частини.Як охолоне, перемазати кремом)
Даний торт я перемазала кремом зі сметани.
Полити зверху шоколадною помадкою.
Прикрасити за смаком)))

А таку чудову листівку я отримала від своєї донечки Богданки :



пс: вишиту доріжку можна подивитися ТУТ

Всім бажаю гарного настрою й чудового дня!

5 коментарів:

  1. Який смачнющий торт мммм! Вітаю зі святом!

    ВідповістиВидалити
  2. дякую!!! і тебе зі святом!!!
    як би я хотіла зараз того тортика...
    а яка гарна листівка!!! То Богданка сама робила? Ти бач, як вміє, як захоче)))

    ВідповістиВидалити
  3. Да, Алінко, то Богдана сама робила листівку- там є вишивка,як бачиш, і ще й...декупаж на картоні))))))))
    Тортик смачний- вже спробували)))

    ВідповістиВидалити
  4. Мила!
    Желаю счастья и любви.
    Они дороже всех подарков.
    И пусть все сбудутся мечты
    В прекрасный день - 8 Марта!

    ВідповістиВидалити
  5. Да, Богданка , молодчина !А тортик-мммммм-дивишся і хочеться !!!
    Зі святом, Людмилко !

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...