Прихильники

03.03.11

Весна прийшла з подарунками )))

Вчора до мене аж із Забайкальського краю(!!!) від Олюшки прийшла... весна з квітами)))


Такі чудові подарунки мені надіслала Оля ! Просто так...
Квіточки й листочки просто чудові! А металеві підвісочки які класні! А ще була листівка з 8Березня й лист...Я така рада була)))))))) ,отримавши це все добро!
Олюшка, дуже тобі дякую! Я приємно вражена таким чудовим подарунком!!!

А ще вчора одночасно мені надійшов сюрприз від іншої Олі- Агрум)))
Оля надіслала мені дуже цікаву АТСку й подаруночки,за які я дуже дякую)))
Для мене це було цілковитою несподіванкою- адже, я-то записалась до Олі на обмін АТСками, а сама-нехороша дівчинка- нічого взамін не запропонувала....Але я виправлюсь!!!
А ось і АТСочка :


пс: як приємно отримувати подарунки!!!!!!!!!!!!

8 коментарів:

  1. А я тобі теж приготовила подаруночки , просто так , для натхнення ! Сьогодні відправлю :)

    ВідповістиВидалити
  2. квіточки і листочки такі класнючі!!!
    а яка гарна АТС!!!
    молодці Олі!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені? Подарунки? Але й класно!!!!!))))

    ВідповістиВидалити
  4. Да, Олі -молодці!!! Справжні майстрині своєї справи!
    ...а ти бачила,Алінко, кота? Я в нього влюбилася одразу)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Які класні подарунки! А котяра шикарнючий!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень рада, что АТС понравилась и дошла целенькая

    ВідповістиВидалити
  7. Я рада, что тебе понравилось)))
    Ну и ура! что все доехало!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...