Прихильники

26.02.11

Запізніла валентинка )

Зробила одній чудовій парі до Дня Валентина листівку й відправила поштою...до столиці)
От вони ту валентинку тільки вчора й отримали- завдяки "оперативній " роботі працівників поштових відділень(
Та, добре що хоч взагалі валентинка дійшла до адресатів!!!
А ось і вона :



Так ,як раніше я не показувала цієї листівки, то прийму з нею участь в акції для постійних покупців від магазину "Все для твого хоббі"
Тут використано кутовий дирокол "три серця",яким можна робити бордюрки, червона трояндочка 10 мм, листки для троянд і фігурний дирокол "гілочка",які я придбала в цьому магазині)



Також для листівки використано : білий дизайнерський картон, червоний бархатний папір,стрічка, металева підвіска і найголовніше- вишивка)

6 коментарів:

  1. дуже гарна листівка, дякуємо)))) А той бархатний папір робить її такою багатою... І розочка ніби справжня!!! Ну, а про бедрикосердечко я взагалі мовчу )))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень симпатично получилось! Мне очень понравились ваши работы, такие оригинальные, яркие и индивидуальные! Открыточки вообще супер! Записываюсь к вам в читатели и жду в гости с ответным визитом: http://fullmoontheedgeofthesoul.blogspot.com/
    Марина.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже вам дякую за відгуки!
    ...а бедрикосердечко вишивалось спеціально для бедрикоманів)))
    А листівки я завжди роблю так,як мені здумається,а не за чиїмись схемами)тому вони й ексклюзивні))))))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...