Прихильники

24.02.11

Поповнення АТС!

Сьогодні до мене надійшло аж три АТСки !!!
Від Інни( з квіткою) , від Катерини( Лондон) і від Жені (з серії про Париж)
Вони такі класні :



А від Інни (аж із Челябінська!!!) ще мені прийшла листівка...новорічна))),бо вона мені сподобалась,тому Інна мені її подарувала))) За що я дуже вдячна тобі,Інно!І листівка і АТСка просто чудові!



Дівчата,дуже вам вдячна - ваші АТСки дуже цікаві й гарні)
Ось такі сьогоднішні подарунки:


пс: дівчата,яким я висилала АТСки-відпишіться,чи всі ви їх отримали?

3 коментарі:

  1. Мила, я еще не получила(((, но до меня долго идти будет, я ж на краю земли живу)))

    ВідповістиВидалити
  2. Все очень красивое, я то же жду от Инны АТС-ку, открыточка мне раньше пришла :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...