Прихильники

23.02.11

Дивна листівка)

Чому-дивна? Не знаю...бо вона...дивна якась вийшла)


Понаробляла тут))) знову квіточок-вони ще й рябенькі) А ще тут багато листочків та ще й мереживо нащось ) От таке :



Моя донька Богдана сказала,що цю листівку треба дивитися у вертикальному положенні, хоча я її задумувала-у горизонтальному)



...чим не вітальна листівка ,наприклад, до 8 Березня ? І нехай хто як хоче, так і розглядає цю листівку :)
пс : приймаю участь у акції для постійних покупців від магазину "Все для твого хоббі"
Тут був задіяний фігурний дирокол "фонтанчик" і дирокол "гілочка",а також маленькі трояндочки 10 мм і бірюзовий перламутровий папір ,які я придбала в цьому магазині)

8 коментарів:

  1. ))) а ще ти забула згадати про відштамповані лілії на папері))))
    будеш наогварювати на свої вироби, перестану коментувати!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чого це я наговарюю? Я ж не казала,що листівка негарна))),а просто вона мені якась дивакувата здається)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Вот я с дочкой твоей согласна!
    Вертикально она лучше смотрится!
    Правда-правда!))))))

    ВідповістиВидалити
  4. Оля, та мені теж так здається,що вертикальо-краще)

    ВідповістиВидалити
  5. Листівка дуже класна! Квіти шикарні!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарненька відкриточка . Здається , така дрібниця- повернути відкритку з горизонтального положення у вертикальне - і робота сприймається зовсім по-іншому !!!

    ВідповістиВидалити
  7. Люда, листівка дуже гарнюня вийшла! Квіти саморобні - це щось! Дякую за участь в акціїї!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...