Прихильники

21.02.11

Вітальна листівка

Вам доводилось робити листівки...із нічого ?
А я майже завжди так творю))) В мене нема гарного скрап-паперу( не розжилась поки що), нема класних дироколів , щоб прикрашати свої роботи, ну і ще багато чого нема, але творити хочеться !
Так і виникла ця листівка) По-перше, захотілось зробити щось таке рожево-дівчаче-дитяче...
По-друге, мені хотілось зробити таке,яке я ще не робила)))
Бумажку робила сама -можливо, не дуже видно, але там наштамповані троянди)
Усі квіточки теж саморобні)
А ще в мене не працює принтер, тому напис зроблено самотужки)
Тільдочку мені прислала Оля-bre, а бардюрчик дирокольний-Оля-Агрум разом з АТСками, а листочки і маленькі квіточки надіслала Анастасія разом з листівкою "Весняний букет"
Так що-мені все пригодилось)))
А тепер, власне, й сама листівка :



Ну, як вам моя робота?

10 коментарів:

  1. Ото вже любиш наговарювати на себе всяке і прибіднятися)))) Нічого собі "з нічого"!!!Стільки всього мала, ще й розочки наштампувала...

    ВідповістиВидалити
  2. пи.си.: бувають такі листівки, які з усіляких модних паперів зроблені і з різними там прибамбасами, але в то й же час без смаку))) А твої листівки завжди витримані у стилі і зі смаком!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,Алінко! Ти мене завжди підтримуєш)))
    Чесно кажучи, я результатом задоволена:)

    ВідповістиВидалити
  4. а про розочки... пам"ятаєш наші дитячі гумові штампи? Добре,що не викинули -пригодились!)))))

    ВідповістиВидалити
  5. ще б не пам"ятати ті штампи!!! подивись, там не вистачає... бедрика ...

    ВідповістиВидалити
  6. А бачила! Й знаю,навіть, де він подівся))) Але ,зате, там ще є багато квітів)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарна листівка! Квіти мені дуже сподобались! А я такі листівки більше люблю, ніж з усього готового, бо в них більше душі і вони по праву називаються ручною роботою)))
    А ще я отримала твою валентинку - дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Оля, дякую.Сподіваюсь, валентинка тобі сподобалась)

    ВідповістиВидалити
  9. Класно вийшло! Кольори такі весняні!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...