Прихильники

20.02.11

Весняна листівка

Як я вже писала раніше, я приймаю участь у обмінній грі "Весняний букет".
Для своєї адресатки я зробила таку от листівку( дуже надіюсь,що листівка їй сподобається)



Листівка з вишивкою. Використала також такий двосторонній картон з метеликами-дуже хотілось його вже кудись примінити)))
Але листівка не така простенька,як здається на перший погляд))),бо коли її розгорнути,то побачимо ось таке :



А тут, до речі я використала жовту квітку,яку мені надіслала Оля-bre разом з АТСкою))) , а також метелика , якого надіслала Таня-Fleur

Дякую,що завітали! Всім гарного настрою!!! ;-)
пс: прийму участь з цією роботою у акції для постійх покупців ві д магазину "Все для твого хоббі" Тут я використала дирокол "фонтанчик" і дирокол "гілочка",які придбала в цьому магазині

8 коментарів:

  1. Вау!!! яка класна листівка! - весною потянуло... ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. По настоящему весенняя работа!

    ВідповістиВидалити
  3. Як гарно ! По-весняному яскраво ! Прямо 2в1 !!!

    ВідповістиВидалити
  4. Необыкновенно красивая открытка, Люда!
    А адресат уже отписалась в получении? Я в ее блоге не могу разобраться...

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую!
    Рито,я в тому блозі теж не дуже щось розумію,але мені вона не писала,чи отримала мою листівку,хоча, мала б вже її отримати...

    ВідповістиВидалити
  6. Людмила, спасибо тебе огромное за "Весенний букет"! Ошалела от счастья и еще на почте стала открывать конверт! А там - мам дорогая: сплошные сокровища! Чудесная открытка с теплыми словами!
    С удовольствием отправлю тебе АТСку из серии "Чарующий Эльзас" - свободными остались 1 и 3.
    Все еще прыгаю от радости: столько солнечного и весеннего в твоем конверте - во всё вложено столько души: и открыточка, и вышивка, и все скрап-штучки!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. )))Наталя, я дуже рада,що тобі все сподобалось,а особливо-листівка! Мені дуже приємно))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Люда, листівка просто гарнюща! Така яскрава, весняна, а ще з вишивкою! Мені дуже сподобалась! Дякую за незмінну участь в акціїї магазину:) Хай щастить!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...