Прихильники

17.02.11

СЮРПРИЗ !!!!!

Прийшла сьогодні на пошту , щоб відправити свої АТСки , кому я винна , а також валентинки, які я пообіцяла подарувати тому, кому вони сподобаються))) Дівчата, всім все відправила!
...а мені кажуть: "Тобі є заказний лист"
???
Мене це дуже здивувало, так як я нічого поки що не очікувала отримати)))
Гаразд , кажу, давайте вже мені того листа ! :)
Ім"я й прізвище моє....а відправник мені невідомий...гм? Чесно кажучи,я була в здивуванні)))
Довго не роздумуючи , я відкрила конверт зразу ж там ,на пошті...а там...
А там...А там.... Та-да-да-дам! Мені прийшла листівка від Анастасії Поліщук-Настасья-учасниці обмінної гри "Весняний букет" !!! Хто не в курсі, проводився набір в гру ось ТУТ,а умови були такі : зробити листівку на весняну тему, зібрати букетик квітів(саморобних, куплених...),а також скрапових штучок і надіслати тій учасниці , адреса якої тобі випала.
Я поки що своїй адресатці ще не відправила свій "весняний букет",але у мене ще є час)))
А от мені вже подарунок надійшов!!! УРА!
Досить вже балачок-переходимо до справи, тобто, до подарунків...
Погляньте,яку чудову листівку зробила для мене Настасья :




В листівці ще було послання з побажаннями ))),яке зав"язувалось на червоний шнурочок.
А букетик...а метелики... а папір з нотками...мм..
Я не буду описувати всієї краси , бо всеодно- краще один раз побачити...)

А ось такі подарунки надійшли разом з листівкою :



Тут є викройки для тегів, магнітики-записнички на холодильник) ,глітер, різні дирокольності, а головне-саморобні квіти : в"язана квіточка, квіточка з тканини, з паперу -квіточка й метелик.
Настя, я дуже вдячна тобі за листівку й подаруночки- мені все дуже сподобалось!!!

9 коментарів:

  1. Людочка, вітаю з подаруночком таким чудовим

    ВідповістиВидалити
  2. Люда поздравляю-замечательный сюрприз.

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю ! Сюририз- те що треба ! Я за тебе дуже рада !!!

    ВідповістиВидалити
  4. Класно, вітаю! А я свій букетик ще не склала, але ще є час )))

    ВідповістиВидалити
  5. ЫИ я очень рада что тебе все нра...:-)От всего серца

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую вам всім за вітання!
    Настя, мені все дуже сподобалось! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  7. Людочка! Я очень рада, что ты уже получила такие замечательные подарки!
    Начало очень хорошее. Поздравляю! Настя такая молодец!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...