Прихильники

15.02.11

Віддам в хороші руки !!!

Значить так... свято скінчилось,а (клоуни залишились)... листівки зостались.



Хто виявить бажання отримати від мене такі валентинки- пишіть. Відішлю просто так)
Ну, хіба хто захоче мені прислати щось для скрапу,то буду дуже рада))) чи обміняється на АТС( нахабність -друге щастя))), а перше- я). А якщо й нічого мені взамін не пришлете, то нічого страшного... повторюю : відправлю листівку просто так- а раптом комусь знадобиться?
Розміри листівок 10 х 10 см

№ 1-Лерика



№ 2 -bre


№ 3 -Ludmila

12 коментарів:

  1. А можна мені №1. Я на цей день Валентина не отримала жодну валентинку. Мій "коханий" чоловік призабув про свято :(

    ВідповістиВидалити
  2. Лерика, звичайно,що можна)))
    Напиши свою адресу на pre.milada@yandex.ru
    ...а чоловікам треба нагадувати,що наближається свято,бо вони забувають про це))) Не засмучуйся!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую. Я йому нагадала, але трохи пізно, тому він "відбувся" букетиком :)

    ВідповістиВидалити
  4. Можна,Оля!
    Я рада,що вам,дівчата, ці листівки сподобались!)))

    ВідповістиВидалити
  5. Людочко, вони чудові. Мені, до речі в цьому році чоовік теж валентину не подарував. Він про свято згадав, коли з роботи повертався. Тому відмазався коробкою Рафаелло. Якщо твоя ласка, подаруй мені третю. Там щей метелик є, а я метеликів обожнюю! У відповідь теж отримає сюрприз, разом з обіцяною АТСкою :)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую! Дякую! Дякую! І нехай моєму коханому соромно буде, що мене дівчата вітають :) хоча йому вже і так соромно, сказав, що до самого 8 березня буде цей гріх замолювати :)

    ВідповістиВидалити
  7. Хотіла сьогодні усім відіслати ці валентинки, пішла на пошту( надворі було -10), а там на дверях було написано "Ревізія" (((
    Спробую ще на днях,а то й раніше)

    ВідповістиВидалити
  8. А я вже отримала. Дуже тобі гарно дякую. Вона вжитті ще краща ніж на фото

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...