Прихильники

11.02.11

Радості немає меж !!!!

В мене сьогодні такий чудовий день!!!
Я отримала сьогодні свою виграну цукерочку від Анни ! Чесно кажучи,в мене щелепа відвисла , коли я побачила те ,що було у конверті.... А там було аж 34 (!!!) серветки різних кольорів і тематик, маленьке зайченятко й валентинка!
Дуже дякую тобі, Анно , за такі скарби ! Я дуже задоволена своїм подарунком)))
Оце вже навитворяю! )))



А ще також отримала сьогодні дві АТСки від Олі-bre та Олі-Агрум , та ще й не самі вони там прийшли,а з подаруночками)))
Дуже вам дякую, дівчата!!! Я вам теж уже відправила свої АТСки)

9 коментарів:

  1. вітаю з чудовий днем і гарними приємними подарунками!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! А подарунки отримувати-це так класно!))))

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю с выигранной конфеткой!!! А ещё больше поздравляю, что почта не подвела, и конфетка долетела до тебя!!!!
    И с пополнением коллекции АТС!!! Они такие замечательные!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Людмила, я очень рада, то конфетка долетела в целости и сохранности, что все понравилось! Честно говоря, салфетки я не считала, просто к обещанным прибавила еще немножко и все)
    Творите-вытворяйте! Удачи и вдохновения!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю, Люда!
    Подарунки приємно отримувати!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Лариса,спасибо! Да,АТСки очень классные!!!

    Оля, я тоже очень рада!!!)))

    Анна.спасибо огромное!Я очень довольна!)))

    Василинко,дякую.Подарунки-справді дуже приємні й піднімають настрій! )))

    ВідповістиВидалити
  7. ВІТАЮ !
    Чудові АТСки , а цукерка-супер !

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю з подарунками і тішусь, що моя АТС вже в свого власника )))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...