Прихильники

26.01.11

Сердечна листівка

Валентинки, валентинки..
Аромат любви
плывёт.
Каплю сердца на картинке
Парень девушке даёт.
А она в ответ
смеётся:
«Ты мне сердце подари!
Сердце, что как птица бьётся,
Сердце –
полное любви»!

Паренёк смущённо слушал:
«Забирай! Дарю!
Люблю!
Жизнь и сердце, тело, душу –
Всё тебе я подарю!
Моя
чудо-половинка
Со мной рядышком живи.
Я – живая валентинка,
Валентинка
для любви».



Я вже попереджала,що скрапити лише вчусь) А ще в мене не достатньо усіляких скрапових штучок,але ,зате, є бажання творити) А якщо є бажання, то й знайдеться-з чого творити)
А тепер про головне: валентинка



Листівка розміром 10,5 х 15 см
Використала дуже гарний дизайнерськи й картон,який я придбала у магазині "Все для твого хоббі"-червоний "під льон",і білий перламутровий картон з тисненням "метелики"




Листівка прикрашена паперовим сердечком, трояндочками,напівперлинками-сердечками, стрічкою. А листочки для троянд (2,5 см і 4,5 см) я придбала теж у магазині "Все для твого хоббі"


Всередині листівки є місце,де можна( потрібно!) написати побажання чи зізнання))),яке оздоблене фігурним дироколом краю,який теж було придбано у магазині "Все для твого хоббі"


>

Прийму участь з цією листівкою в розіграші для постійних покупців у магазині,як ви вже здогадалися, "Все для твого хоббі" (рекомендую туди завітати!)
Погляньте, які гарні метелики переливаються на картоні...До речі,в магазині є великий вибір картону й паперу для скрапу)

7 коментарів:

  1. Людочка, открытка очень красивая. Без слов понятно - сплошная ЛЮБОВЬ!!!!!!!! Салфеточка придает изысканность, а классический букетик из трех роз лаконичность и завершенность. Супер. Мне очень нравится.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую,Людмилко,за відгук!
    Я й робила цю листівку в стилі"нічого зайвого"))) Мені вона навіть більше схожа на весільну листівку))),але це ж теж-кохання...
    :)

    ВідповістиВидалити
  3. дійсно - нічого зайвого...
    А мені вона все-таки більше до валентинки, ніж до весільної))) Але в будь-якому разі - вона красива!!!
    пи.си.: як гарно ти прилаштувала червоне сердце ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. красиво, і не скажеш, що тільки вчишся

    ВідповістиВидалити
  5. Да, Алінко, намучилась я з цим сердечком...)))))

    Дякую,Галя.Люблю пробувати себе в чомусь новому-а раптом щось путнє вийде? )))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарна і вишукана листівка! Дякую за участь в акції і рекламу магазину :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...