Прихильники

24.01.11

Листівка просто так)

Така ось листівка з"явилась у мене з використанням таких гарненьких квіточок)
(я лише вчуся скрапити:))



Дуже випадково купила якось листок бархатного картону коричневого кольору-не думала,що використаю його для листівки,але подумала : нехай буде)
А тут придбала в Рукодільній лавці таку милу бархатну стрічку, а в магазині
"Все для твого хоббі" придбала ці чудові квіти й листочки -і...по-моєму, вони підходять одне одному? )))



А також став мені у пригоді фігурний дирокол "гілочка",який я придбала теж у магазині"Все для твого хоббі",а чудова господиня цього магазину Галина прислала мені ще багато подарунків)))
На цьому фото,здається,найкраще передано кольорову гаму листівки:


Отже, в листівці використано дизайнерський папір, бархатний папір, бархатна стрічка, серветка,листочки для троянд -один 2,5 см і два по 4,5 см, трояндочки -одна 15мм,дві по 10 мм, гортензія персикова 4,5см , дирокольні гілочки 4 см і 2,5 см, напівперлинки.
Прийму участь з цією листівкою у розіграші від магазину "Все для твого хоббі"

5 коментарів:

  1. Людмила, дуже гарна вийшла листівочка! Коричневий і рожевий - одна з моїх улюблених кольорових гам. І дякую за участь в акції магазину! Продовжуйте приймати участь і нехай щастить! Чекаю ваших наступних робіт!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,Галино, за відгук-мені дуже приємно)))
    Я лише роблю перші кроки у світі скрапу)
    Дуже стали у пригоді покупки з твого магазину і твої подаруночки! Ще раз дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Людмила, ты уже пустила в дело ленточки? Шустрая!!
    Симпатично получилось! Ни пуха...

    ВідповістиВидалити
  4. Так,Василинко-ця стрічка так мені сподобалась й по кольору,і по фактурі,що,на мій погляд, вона сюди вписалася якнайкраще))),тому я одразу її вирішила примінити на цю листівку)
    Дуже дякую за стрічки-вони такі всі класні!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна , ніжна листівка вийшла !
    Вітаю з поповненням підручного матеріалу ! Поділися надироколеними листочками?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...