Прихильники

21.01.11

Мої сьогоднішні витворялки )

"Чиє це пірожине? А це- Сірожине !"....співає гурт "ТіК")))



Але, у мене,на жаль, ніяке не "пірожине", а -милко)))
Ага,сьогодні Людмила мило варила)))
Це вже не перший мій досвід,це вже-третя спроба)))
Купила собі гарні формочки та й одразу ж захотілося їх використати,аби побачити,що з цього вийде)))
А вийшло таке милко молочно-медове, з додаванням обліпихової олії(жовте),з додаванням кориці та какао)))
Мило ще повинно сохнути днів три,але мені ж кортіло швидше повиймати його з формочок) й пофоткати-а тепер нехай собі сохне :)


пс: до речі,в серединках квіточок-мак)))

5 коментарів:

  1. А мыло дейчтвительно на пироженое похоже,даже не на пироженку а на мусс.

    ВідповістиВидалити
  2. Коли ти встигла таку красу "наварити"? Я ж тебе сьогодні бачила-і ти ні про що не призналася ?!
    Мило справді гарненьке і при першому погляді його зразу ж хочеться...надкусити :)
    А ще я хочу його понюхати !
    МОЛОДЕЦЬ !!!

    ВідповістиВидалити
  3. А мило просто суперске так і хочется зїсти1

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...