Прихильники

20.01.11

Скромні валентинки :)

"...письмецо в конверте погоди, не рви-
не везёт мне в смерти, повезёт в любви ! "
(из к/ф "Белое солнце пустыни" )

Отакі в мене сьогодні вийшли валентинки...скромненькі)))



Листівки невеличкі, розміром 10х10 см
Прикрашені вишитими сердечками, пайєтками -"метелик" і "ангелочок" , металевим шармиком, стрічками



...так,любовне послання в такому конвертику точно не порвеш...і не спалиш)))
Металевий шармик "серце в конверті" придбала у Василинки в "Рукодільній Лавці"



На мій погляд, валентинки -досить милі,хоча,можливо,й простуваті )))



пс: до речі, це-мій 100-й допис!

8 коментарів:

  1. гарненькі листівки)))
    Оце-то в тебе швидкість дописів - вітаю з ювілеєм! ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! Аби ще так робилось,як пишеться! ))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Мені подобаються ! Дуже ! Мені здається , що листівки з вишивкою ПОВИННІ бути простуваті- в них головна "фішка"-вишивка , а все інше повинно бути вміру .

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую,Іринко! Я теж вважаю,що на таких листівках- вишивка є основною прикрасою )))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарно!Люблю червоний колір! Теж хочу зробити відкритку з вишивкою і ніяк неполучаєтся.

    ВідповістиВидалити
  6. Tata25 ,дякую! В тебе обов"язково все вийде,тут головне-вишити якийсь сюжетик і встваити його в рамочку) й оформити!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...