Прихильники

22.12.10

А в мене щось є!)))

Мені вчора принесли заказного листа,а там...- така гарна новорічна листівка з побажаннями і ще й шоколадка(моя улюблена) від Альони Власової
Альона в своєму блозі оголошувала :хто хоче отримати гарну листівку від неї,то запишіться й пришліть адресу.Я й записалась)))
Завжди дуже приємно отримувати подарунки,а від незнайомої людини,яка щиро зробила цей подарунок,-вдвічі приємніше!!!
Я обов"язково надішлю Альоні теж новорічне вітання!
А це мій подарунок:

4 коментарі:

  1. Я тільки можу уявити твою безмежну радість!

    ВідповістиВидалити
  2. О, і у тебе така гарна листівка!!! А яка шоколадка смачна!!! (моєї вже немає))))

    ВідповістиВидалити
  3. Ага,я така довольна)))))) і моя шоколадка ще ціла:)

    ВідповістиВидалити
  4. Ух ти, як класно , що шоколадка ще ціла.!!! " Розчавимо" її разом????

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...