Прихильники

19.12.10

Вручення подарунка-та-да-мммм!!! )))

Саме так...приготувала й вручила подарунка своїй ПІФочці Іринці
Хоча, крім Іринки, до мене на ПІФ більше ніхто й не записався :(
Спостерігаючи за блогами,помітила таку картину: у декого на ті ПІФи записуються десятки бажаючих,а до декого-жодного...Чому так відбувається???
Але, повернуся до подарунка-ось він:



Ялиночка з рубки й новорічна листівка,а також ще було кілька дрібничок для творчості,які я не фоткала)
Я дуже сподіваюсь,що мій подарунок припав до душі Іринці)))
Покажу окремо листівку:


Основа-білий дизайнерський картон, синій гофрований картон, вишита ялинка, срібляста стрічка, зірочка-блискітка, металева підвіска "Санта",глітер.
Деталі можна розгледіти ближче:





Всіх моїх читачів вітаю зі святом св.Миколая Чудотворця! Бажаю всім гарних подарунків!

4 коментарі:

  1. Людмило, мені твій подаруночок не просто сподобався-я в захваті від нього.Дякую за таку красуню-ялиночку ( шкода, що фото не може передати всієї її краси).Особливе спасибі , за ті чудові дрібнички- вони мені обов"язково знадобляться.А найбільше дякую за листівку- я такої краси ще не бачила ніколи! Це був справжній подаруночок від святого Миколая. Велике-превелике СПАСИБІ !!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка, не расстраивайся, что в ПИФы никто не отозвался. дай клич еще разок. У меня только со второго раза набрался список. Кстати, ты у меня тоже в ПИФочках :) Я не стала напрашиваться к тебе в ПИФочки, потому что тогда тебя надо было бы перенети в список обменного ПИФ и брать еще одну ПИФ. А такое количество подарков боялась, что не потяну! Но если тебе захочеться одарить меня подарком, то я буду безмерно рада :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ірина,я дуже рада,що мій подарунок припав тобі до душі! )))

    Людмило,я неодмінно подумаю,щоб тобі таке цікаве подарувати! ;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...