Прихильники

08.12.10

Відновлення рівноваги )

Якось в жовтні я приймала участь у розіграші цукерки від "Счастливый дом"
Я не виграла головного приза, але мій номер учасника виявився щасливим і мені був обіцяний додатковий приз-сюрприз! Я була безмежно рада цій події!!!
А вчора ввечері мені принесли конвертик із Санкт-Петербурга- мій приз нарешті добрався до мене! УРА! Я така задоволена була!!!
А в конверті було ось що :



Дуже дякую, Аліма, за подарунок! А особливо мені сподобалось яблучко(листівка-магніт)

Не довго думаючи, я вирішила: раз я отримала вже свій приз, то неодмінно повинна відправити якнайшвидше приз-цукерку, яку в мене виграла Галя
Сьогодні зібрала склад цукерочки й все запакувала-залишилось тільки відправити...
Галя, чекай на свою цукерку:


пс: там,в посилочці, Галя ще знайде сюрприз, якого не було на фото)))

2 коментарі:

  1. завжди приємно отримувати подарунки, а особливо від незнайомих людей))))

    ВідповістиВидалити
  2. Це-точно!
    І це-дуже класно! )))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...