Прихильники

23.11.10

Декупажний дебют

...ах,декупаж, ах, декупаж...який портрет,який пейзаж!.... )))

Уже давно хотіла спробувати себе в декупажі , але чомусь все не наважувалась...
Вчора вирішила відкинути усілякі страхи))) й приступила до роботи...
Нагадую,що це перша моя спроба,тому ,будь ласка, не судіть надто суворо-я навіть вагалась,чи взагалі варто показувати оте , що у мене вийшло?
А з"явилась у мене така баночка...новорічна:




Із-за відсутності усіляких там,потрібних мені фарб,я прикрасила свою баночку глітером)
Думаю,як для першого разу-згодиться?
Але сам процес мені дуже припав до вподоби,тому я впевнена,що мені захочеться ще щось витворити в техніці декупажу...)))

А це Аліска вмощується спати біля...лева)))

4 коментарі:

  1. не погано як для дебюту! Можна було б ще кришечку видозмінити якось ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! А кришечку я навмисне залишила такою,якою вона і була)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, яка святкова баночка! А що там буде зберігатися,якщо не секрет?

    ВідповістиВидалити
  4. Ще не придумала,що я там зберігатиму )))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...