Прихильники

26.10.10

Моя перша біскорню

Надумала й собі витворити біскорню(від французького-biscornu-"вигнутий")
Та от халепа: у мене не було тканини-рівномірки, щоб вишити квадратики, з яких складається біскорню( Робила з того,що було...помучилась добряче...Так що, не треба строго засуджувати-адже " перший млинець"це у мене й він,млинець цей, у мене точно получився кривобокий й вигнутий,але всеодно хочу похвалитися: я це зробила!





пс: ця штука задумувалась як подарунок для однієї людини,але результат мене не дуже порадував,тому....іншим разом....можливо....)))

5 коментарів:

  1. (:|:)
    прикольна))) І зовсім не видно, що вона "кривенька качечка"!!! Не придумуй ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Люда, очень красочная бискорнюшечка. Красивая до "не могу!" :)

    Людочка, вышли мне свой почтовый адрес, плиз. А то я не смогу тебе ПИФ-подарок отправить. Я маша-растеряша задевала твой адрес куда-то, теперь нати не могу. Прости меня, во второй раз не потеряю. :)

    ВідповістиВидалити
  3. ой, забыла свой мейл указать mail4luda@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  4. Як для першої спроби-робота бездоганна!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за підтримку гарними відгуками!Мені дуже приємно!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...