Прихильники

23.10.10

Бактус

Спостерігаючи на блозі справжню бактусоманію, піддалась її впливу і я))) та й вирішила собі сплести бактус (навіть не знаю,чи я буду в ньму ходити,але...нехай буде!)
Такий крассафчег))) у мене вийшов:



Я почала плести нитками білого кольору,але дійшовши до наміченої середини,я зрозуміла, що ниток мені не вистачить для його завершення, тому я вирішила далі плести смугастика:)


Бактус плести дуже просто:
Набираємо на спиці 4 петлі.
1 рядок: 1 лицева петля,1 накид,лицеві.
2 рядок: всі петлі-лицеві,накид пров"язуємо лицевою петлею.
3 рядок:всі лицеві петлі.
Таким чином в"яжемо ,додаючи в кожному четвертому рядку по одній петлі(накид),до наміченої середини.Зазвичай,це близько 58 петель.
Потім в"яжемо так:
1 рядок:1 лицева петля, 2 петлі-разом пров"язати, лицеві петлі
2,3 рядки-всі лицеві петлі.
Таким чином,в кожному четвертому рядку тепер убавляємо петлю(провя"язуємо по 2 петлі разом) допоки не залишиться 4 петлі Закрити петлі.
Ось і все-нічого складного ;-)


Такий- от напівсмугастий получився в мене бактус, і моя дочка й моя сестра сказали, що ця штука-класна :) Може, ще захочу сплести щось подібне?))) Треба подумати....


пс: бактус-шмактус.....просто в"язана косинка :)

4 коментарі:

  1. О, то в тебе получився не просто бактус-шмактус, а дуже оригінальний елемент гардеробу!!!
    Бачу, вже черга на нього)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ну...сама не очікувала...навіть ГП хоче,щоб я їй таке сплела))) тільки...зеленого кольору)))

    ВідповістиВидалити
  3. класно!
    собі варто спробувати,
    от тільки де знайти час?

    ВідповістиВидалити
  4. Згідна,що стильна штучка получилася.А якщо ще й ГП собі хоче-то в мене й слів нема...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...