Прихильники

21.10.10

Пінкіп.Перший.

"Мне кошка вслед кричала: «Дура!»
И пыль слетала с абажура,
Когда я хлопала дверьми:
Ты этого хотел? – Возьми!
Меня крутило и вело,
И я искала помело –
Нашла. Слетала. Помогло –
И отошло, и отлегло..."
(Екатерина Горбовская)

Да,не заспокоїлась , поки не зробила свій перший пінкіп ( хто зна,може, він і -останній?)



Пінкіп -це виріб,в якому можна зберігати булавки чи голки (pin- булавка, keep- зберігати)
В давнину дві сторони пінкіпа були виготовлені з дерева чи слонової кістки,а між ними знаходився оксамит,на якому були голки й булавки.Таким чином ,було легко зберігати і переносити голки.
Зараз пінкіпи головним чином створюються для декоративних цілей. Пінкіп створений з двох картонок,обтягнутих тканиною,наповнений синтапоном.Декоративні булавки заштирхуються між картонками.

Я сильно не заморочувалась )))


Вишивала на тканині сірого кольору,нитками бордового кольору.Так,як я не швачка й запаси тканин у мене відсутні,то на задній частині пінкіпа я використала таку тканинку,яка попалась під руку :)
Пінкіпчик обтягнутий бордовою стрічкою(може,я якось з боків теж булавок навштирхаю?),зверху зроблений бантик(неодмінний атрибут),бантик прикрашений золотавою зірочкою-паєткою з червоною бісеринкою всередині.




Чесно кажучи,не знаю,чи ще захочеться мені робити щось подібне-а сенс? :)
Хоча,я цілком задоволена своєю роботою( а тематика-то знов новорічна!)

6 коментарів:

  1. Ти ЦЕ зробила!!!! УРА!!! Ще й не абияк, а так акуратно і стильно!!! Дуже гарненька річ получилася, нагадує новорічний дзвіночок)))
    пи.си.: а правого зайчика ти "піднімала"?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую на доброму слові!!!
    Так,я того зайчика(а то-зайчик?) виплутала,а цього трошки підняла-так краще,правда? :)

    ВідповістиВидалити
  3. ага, так краще)))
    Я тут подумала: може ти біскорню попробуєш вишити? ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Молодець, робота, справді, акуратна і стильна.Треба буде і собі якось таку штучку витворити.

    ВідповістиВидалити
  5. Я вже теж думала про біскорню... )))

    ВідповістиВидалити
  6. очень красиво получилось!замечательный дизайн!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...