Прихильники

19.10.10

Червоний колір-новорічний? ))))))

Вже мені навіть і самій не дивно,що чергова моя робота-знову на новорічну тематику :) Я,мабуть, якась новорікоманка ? А моя дочка-ще більша,ніж-я)))
Богданка ,моя дочка, вже не вперше, вишила новорічну картинку,яку я оформила у листівку:



Для листівки використали білий "дизайнерський" картон, двосторонній картон червоного кольору,вишивку, видироколені фігурним дироколом зірочки,напівперлинки.
Розмір листівки 10,5 см х 15 см


На задній панельці видироколили дідів Морозів(видно на фото)



пс: Богдана ще дошиває одну міні-картинку...звісно,що-новорічну)))

3 коментарі:

  1. червоний колір - новорічний! А в тебе є сумніви??
    Листівка чудова - молодці)))

    ВідповістиВидалити
  2. Якби я хотіла б отримати таку шкарпетку з подарунками на Новий рік! А листівка знову вийшла на 5+.

    ВідповістиВидалити
  3. Люблю такие штучки. Жалко к вышивке пока руки не стоят.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...