Прихильники

18.10.10

Жучки :)

Якось натрапила в інтернеті на в"язаних кумедних букашок) Мені неодмінно захотілось сплести собі таких самих.

Вийшли такі от бедрик і бджілка


В"яжуться жучки на спицях дуже просто й швидко :)(коли буде натхнення,то опишу,як їх в"язати) До кожного з них прикріплений шнурочок,за який можна підвішувати ці іграшки куди-завгодно.

Бджілка зблизька:


Цих чудиків я робила на подарунок,тому вони довго в мене не затримались і поїхали до столиці :)
Хто зна,може,я ще вив"яжу й собі таких кумедних жучків коли-небудь ? :)


5 коментарів:

  1. Які вони гарненькі,геть зразу настрій піднявся,коли я на них подивилася!

    ВідповістиВидалити
  2. які чудові комашки :)))) супер, супер, супер! молодець. Мені дуже подобаються.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Вони мені теж одразу сподобались :)

    ВідповістиВидалити
  4. хі-хі))) А як вони подобаються мені!!!!
    А шнурочки я "заховала" - обмотала навколо крилець)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...