Прихильники

12.10.10

Підготовка до Нр продовжується)))

У мене з"явилась нова листівка:

Використала: білий картон з тисненням (називається "Дизайнерський" ),картон зеленого кольору, вишивка, стрічка,дирокольні сніжинки,глітер.
Розмір 10,5 х 15 см


Кутики у листівки видироколені сніжинками


А де ж глітер? Ааааа.....а він знаходиться на листівці на найцікавішому місці:) - на сяйві від свічки (надіюсь,всім зрозуміло,що в мене вишита свічка,а не яблучко))) -як казала одна дівчинка Христинка) Так от-про глітер: насипала його на звичайний клей ПВА(олівець) на вишивку й зайве...здмухнула))) От така я ...чарівна фея! :)
На цому фото видно,як виблискує моя свічка,а також тут видно...снігопад моїх сніжинок:)




Можу поділитися схемкою ;-)


4 коментарі:

  1. Вау,я просто зачарована-сказати ,що гарно-це ,всеодно,що нічого не сказати-це ж справжній ШЕДЕВР!!!Мені вже цікаво побачити твою наступну листівку...

    ВідповістиВидалити
  2. Ой,так вже й-шедевр?...я аж зашарілась:)
    Та ,всеодно, дякую за гарні слова!!!

    ВідповістиВидалити
  3. листівка по-новорічному новорічна))) А в реальності вона ще красивіша, ніж на фото!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень понравилась открытка!Спасибо за схемку!Уже побежала за нитками!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...