Прихильники

07.10.10

Ангелочок

"Якщо ангели вміють літати-
ти ангел...
Якщо вміють вони вибачати-
ти ангел...
Якщо ангели вміють любити-
ти ангел...
Якщо вміють вони говорити-
ти ангел...
...Ангелом так просто бути...."

Картинка з ангелочком


Спочатку задумувалось зовсім інше,ніж в результаті получилось...принаймні,я зовсім не збиралась робити чергову картинку...але...але...
Вишито на канві жовтуватого кольору( щось ця тканина мені не сподобалась),нитки шерстяні темно-бордового кольру.
Так от,коли вже малюнок був вишитий,то я розчарувалась:він виявився завеликим для того,що я з ним хотіла зробити))) ...і куди його подіти?
Я згадала,що якось сестра мені подарувала дуже гарну рамочку(спеціально для вишивки рамочка) золотистого кольору,тому я вирішила "приміряти" її на свого ангелочка...
Здається,непогано вийшло? :)


Розмір картинки 11х11 см


4 коментарі:

  1. цікава картинка вийшла!!! Поки не дочитала до кінця, то чомусь думала, що вона більших розмірів...
    А що ж то мало бути таке маленьке, ГА?)))

    ВідповістиВидалити
  2. Та думала,що сотворю ....пінкіп)))
    Мабуть, не судилося... :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...