Прихильники

04.10.10

Листівка нОва, новорічно-зимОва )))

Білий снігу-сніженьку,
Простели доріженьку
Від хати до хати-
Новий рік стрічати....
Така дитяча пісенька асоціюється у мене з моєю новою листівкою :)
Розмір 10х14 см

Дуже хотіла попасти в кадр моя ялиночка з рубки))),але про неї я розкажу якось згодом,бо "Пісня про ялиночку"-це зовсім інша пісня:)...й інша історія :)
Так от,вишивала картинку моя дочка Богданка,а листівку вже я оформляла-сімейний підряд)))

Використали: білий картон,синій картон з тисненням і прозорі сніжинки(таке,як на цій листівці),стрічку тоненьку,прозоро-блискучу й напівперлинку.

Тут ближче видно красу оздоблювальної стрічки й прозорість сніжинок

Можливо,листівка має не надто новорічний вигляд? Ну то й що-я результатом цілком задоволена! :)

4 коментарі:

  1. на мою думку, листівка має цілком новорічний вигляд, а якщо врахувати такий вдалий музичний супровід, то листівка не просто новорічная - вона - музична!!!!
    надихнула мене на виготовлення новорічних листівок)))

    ВідповістиВидалити
  2. )))То приступай до роботи! ;-)
    ...а як на мене,то ця листівка навіть більше нагадує про Різдво-хатика...сніг падає...й колядники ходять...)))
    "Вечори на хуторі біля Диканьки" :)

    ВідповістиВидалити
  3. так це ж пообіцяла собі, що поки не закінчу одну роботу - не буду вишивати листівок... але бачу, що таки не втримаюся)))

    ВідповістиВидалити
  4. Класно!справді нагадує Різдво!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...