Прихильники

06.09.10

Зробилось :)

От і я піддалась "масовому психозу"))) по виготовленню листівок...
Валяляась без діла у мене одна вишивочка-сьогодні я знайшла їй застосування.
Звичайно,я бачила надзвичайної краси усілякі листівки! А в мене вийшло от таке чудо і я його зробила з того,що було під рукой:
вишивка, двосторонній картон і папір червоного кольору, паєтки-квіточки, стрічка.Також в пригоді став двосторонній скотч й ножиці :)


Трохи вигляду зблизька.До речі,розмір листівки 15х16 см

Найпершою,хто зацінив мою роботу,була Аліска(де ж без неї обійдеться ?)

Листівка ніби схожа на валентинку,але,гадаю,можна її й просто так подарувати якійсь хорошій людині
пс:нехорошим нема чого таке дарувати! :)

3 коментарі:

  1. В Аліски такий вигляд, ніби-то вона сидить на ринку і продає... твою гарну листівку)))

    ВідповістиВидалити
  2. ...можна подумати(така вже й гарна)
    А я думаю,Аліска прочитала,що там написано,та й хотіла собі забрати:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...