Прихильники

21.09.10

Бонсай і черепашка

Сьогодні показую нашого загального улюбленця-бісерний бонсай.
Чому-улюбленець? Бо всі,хто його побачить,захоплено вигукують:" Але класне дерево!!!"(це получається,що я сама себе вихваляю? :) )

Це мій перший бонсай і звісно,що він мені теж дуже подобається)))

Якщо роздивитися ближче,то видно,що гілки складаються з маленьких гілочок-"пучечків") Так от,маленька гілочка зроблена з семи петельок по 9-10 бісеринок кожна.А таких гілочок мені знадобилось 230 штучок! )))

Біля бонсайчика живе бісерна черепашка,яку виготовила моя донька Богданка

Деревце має висоту приблизно 20 см(і в ширину-так само:) )

Як собі зробити бонсая з бісеру,можна глянути тут.

4 коментарі:

  1. Клас!В мене не хватило б терпіння зробити аж 230 одинакових деталей!Молодець!І оформлення теж оригінальне(я про "тару" в якій "росте" твоє деревце).

    ВідповістиВидалити
  2. цей бонсаїсько нагадує мені ... дуба)))

    ВідповістиВидалити
  3. Тарою,як ти,Ірино,виразилась,послужила...попільничка)))
    Ladybird,може,то і-дуб? А що-не буває міні-дубків? :) А в мене є!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Попільничка? Клас! Я б і не догадалася б...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...