Прихильники

20.09.10

Передноворічний настрій(уже) :)

Виготовила сьогодні новорічну листівку й вирішила одразу показати-хоча й до Нового року ще 103 дні,але підготуватись заздалегідь не завадить! ;-)
Так от,листівка має розміри 15х16 см.
Використала білий картон,синій(дуже класний-з тисненим малюнком) картон,вишивка,біла з срібною ниткою стрічка, паєтки-сніжинки(прозорі) й напівперлинки;двосторонній скотч,ножиці)
Така в мене була вишита заготовка:

Коли вже все зробила,листівка мала от такий вигляд(мені нагадує ...подарунка,перев"язаного стрічкою):

Листівка прикрашена такими штуками:

Паєтки-сніжинки майже непомітні,але,як на мене,то в цьому й весь прикол)))

Маленька деталька)

...і трошки сніжинок впіймала)

Обожнюю свято Нового року!!!

5 коментарів:

  1. Оригінальна така листівка вийшла-як в справжньго "листівкомана"!!!

    ВідповістиВидалити
  2. і я обожнюю це свято!!! а так не чесно - ти достала новорічну атрибутику, а цього не можна робити до настання новорічного свята!!!!
    І звідки це тобі відомо, що до Н.р. 103 дні?))))
    класна листівка!! Картон якраз такого тону, як вишивка, і паєтки-невидимки прикольні!

    ВідповістиВидалити
  3. А я й не діставала новорічної атрибутики-просто дещо було не заховане))))))))))))))(на всяк випадок)
    ...а мені одна дівчинка Христинка сказала-скільки залишилось днів до Нового року! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ото-ж я так і зрозуміла, бо та дівчинка і мені розказувала)))
    А чо не заховала атрибутику, ГА?

    ВідповістиВидалити
  5. :) забула,мабуть,заховати?..
    Листівка мені теж сподобалась.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...