Прихильники

02.08.10

Груші в кошиках

Мене сьогодні цілий день тягло щось навитворяти і,щоб руки не свербіли, я знайшла для них заняття- хотілось щось змайструвати цікаве,та, водночас, щоб не довго над ним сидіти.
От і результат,як кажуть,-на лице)
Якось купила собі кілька кошиків маленьких(бо вони мені просто сподобались),а що з ними робити-не мала й "зеленого" поняття...Довго вони лежали без діла...
Потім якось побачила такі грушечки на проволоці(на фото-збільшено) й купила одразу.бо сподобались...Але їх спіткала така ж участь,як і тих кошиків...
Але ж сьогодні у мене виникло бажання ТВОРИТИ ))),тому,я дістала свої запаси,також у мене знайшлося трошки))) моху штучного, супер-клей...


...і ось що вийшло з моєї затії:


Вийшло ніби й непогано?! Але мені здалося,що чогось не вистачає, тому я додала у кошики маленькі засушені гілочки ,не знаю-якої,рослини.Такі гілочки додають у букети з живих квітів.А в мене вдома знайшлася(випадково)) зовсім) величезна гілка отієї штуки:


Кінцевий результат мене порадував)))

А щоб уявити "значимі" розміри моїх витворів,я поклала для порівняння телефончика:

Як на мене,кошики вийшли досить симпатичні( сама себе похвалю!) і цілком можуть згодитися в ролі подарунків невеличких)))



4 коментарі:

  1. Алийда!))))
    Я тебе теж похвалю - МОЛОДЕЦЬ! - мені вони(корзиночки) такі класні))) А з тою сухою рослиною - чудова ідея!

    ВідповістиВидалити
  2. ДЯКУЮ!
    Ще один такий кошик залишився у мене без діла)))Але,думаю,щось вигадаю ще.

    ВідповістиВидалити
  3. А мені ці кошички теж довподоби! Такі маленькі й такі гарненькі!)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...