Прихильники

28.08.10

Смачненький тортик)))

Нехай ніколи не проникне сум й печаль,
В твої, мов перли, волошкові очі,
І хай не падає сльози кришталь
На твоє личко і уста дівочі !

Вчора у моєї донечки Богданки був День народження.
Я спекла для неї( й для гостей) такого от тортика:

А рецепт дуже простий:
1 склянка цукру
1 яйце
0,5 склянки молока
о,5 склянки борошна
1 ст.л. амонію харчового
Все це розмішати до однорідної маси й поставити в холодильник на ніч.
Зранку додаємо до цієї маси ще 4 ст.л. олії й 0,5 ч.л. соди,погашеної оцетом.
Додати борошна й замісити круте тісто.
Розділити на 5-6 коржів.Випікати при температурі 180 градусів

Крем для торта заварний:
1 склянка цукру
3 ст.л. борошна
0,5 л молока
ванільний цукор
Заварити до густої консистенції
Коли охолоне,додати 200 г масла.Добре збити.
Перемазувати кремом кожний корж( я за бажанням додала чорнослив,попередньо ошпарений окропом)
Зверху прикрасити за бажанням :) Я завжди зверху торти покриваю шоколадною помадкою)))

Ням-ням...смакота!

пс: ...сьогодні на вулиці йшов дощ. Аліска ,мабуть,думала, що вдома теж дощ йде,тому заховалась під парасолю :)

4 коментарі:

  1. а там не залишилось ще шматочка???
    Аліска-прикалістка))) То вона вже готовилася когось налякати, раптово вистрибнувши з-під парасолі...

    ВідповістиВидалити
  2. Пи.си.: з Днем народження Богдану :-)

    ВідповістиВидалити
  3. Те,що залишилось вчора, з"їли сьогодні )))

    ВідповістиВидалити
  4. А я цей тортик куштувала-справді смачний

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...