Прихильники

24.08.10

З Днем народження,Україно!

Сьогодні Україна відзначає свій 19 День Незалежності)))
...а яка ж українка- без вишиванки? :)
Я, як справжня українка, чотири роки назад вишила своїми ручками свою вишиванку. Пропоную помилуватися нею( в планах: бажаю вишити ще одну;-) )

Я не вмію так фотографувати,щоб передати всю красу вишивки....тим не менш...

Це елементи орнамента на рукавах і фрагмент орнамента,який оздоблює виріз блузи:


А це весь орнамент по вирізу горловини:

Примітка:блузку мені пошила моя подруга Оксана,бо я сама шити не вмію.
Спочатку викроїла тканину.Потім я нашила тонку канву в тих місцях,де мав бути орнамент.Вишивала хрестиком, шерстяними нитками. Коли вишивка була готова,канву нашиту повисмикувала за ниточки:)
Потім,власне, блузка й шилась.По вирізу горловини й по рукавах обшито косою бейкою білого кольору.
Тепер-маємо те,що маємо :)


3 коментарі:

  1. Молодець!Гарна вишиванка,оригінальна.А я собі все ніяк не вишию...

    ВідповістиВидалити
  2. Фантастична блузка!!!! Стильна і модна)))
    МОЛОДЕЦЬ!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені ця блузка теж дуже подобається!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...