Прихильники

05.08.10

Один день з життя Аліски)))

Аліска кожен ранок шкребеться у мою кімнату(двері-то в мене зачинені )й набридливо нявкає:"Впусти до себе!!!!!" Я спрасоння невдоволено бурмочу щось собі під ніс і встаю,щоб відчинити двері.Аліска одним бігом -в кімнату,й не встигла я ще й повернутися в ліжко,щоб додивитися солодкий сон,як Аліска вже...на моєму ліжку)))

Я обурено намагаюсь відсунути Аліску,щоб самій кудись лягти,а вона вже...спить без задніг ніг(лап),або вдає з себе сплячу)))

Да....Аліска в нас -морда котяча ще ТА)))
Сон мій -як рукой зняло...Йду на кухню...
"Спляча красуня" вже тут як тут))) Головне,вигляд має-наче"моя хата з краю,я нічого не знаю"...

Сидіти Аліска так нерухомо може довго...й вдаватиме,що не помічає того,що відбувається навколо...Але...тільки не тоді,коли чує рибу!О-о...

Де ж тоді всидиш спокіно на місці? "Давай рибу!!!!" )))
Трохи подражнила Аліску,та рибку свою вона отримала:

В обідню пору Аліска намагалась знову бути непоміченою в кухні,але ми її"застукали"

Побачивши,що її викрили,Аліска намагалась втекти,прихопивши з собою все,що могла донести)))

А ввечері Аліска сиділа й слухала-хто про що говорить(вона таке любить!) й вдавала з себе...мовчазного непорушного сфінкса)))

...Ну як можна не любити цю хитрюгу? )))

...to be continued )))

1 коментар:

  1. Да-а-а... Ще та "котяча морда")))
    Але ж наскільки в ній присутня жіноча сутність - намисто з сосисок одягла і вже, напевно, намилилася на гульки...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...