Прихильники

15.08.10

Готуй сани влітку...

Моя дочка дуже просила ще навесні,щоб я їй вив"язала болеро - зараз модно мати таку штуку в своєму гардеробі...
Так,давайте розберемся: шо воно таке? :)

Болеро-це танець й одночасно музичний жанр , який зародився в Іспанії в кінці 18 ст. Парний танець на 3/4 , під супровід гітари, барабанів, кастаньєт і співу танцюючих...гм...
А де ж тут мода? :) Шукаємо далі.... ага... болеро-коротка обтягуюча безрукавка без застібок,частина національного костюму іспанців. О, це вже - щось! ;-)
А ще ,це- відкритий жилет іспанських тореодорів,який увійшов у жіночу моду разом з капелюшком з такою ж назвою.

Так,все ясно... Якщо ми не в Іспанії))), то нам не підходить "без рукавів",бо ж річ має бути весняно-зимово-осіння ))) Тому, в мене буде болеро-коротка кофтинка з довгими рукавами)))
...поки я в"язала болеро, то вже й літо прийшло) але, зате, коли прийдуть прохолодні осінні дні..........)))
Ось що в мене вийшло:





пс: модель не дуже хотіла фотографуватися- соромилась)))
А узор такий можна побачити на моїй синій кофтинці

3 коментарі:

  1. гарно вийшло! Хай власниця носить здорова)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, я старалась.Хоча не мала й "зеленого уявлення" ,як те болеро в"яжеться :)

    ВідповістиВидалити
  3. Гарна річ получилася,а так як я не вмію в"язати-то це. взагалі. -витвір мистецтва

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...