Прихильники

06.08.10

Подарунок для подруги

Був у моєї подруги День народження.
Я вирішила подарувати їй картинку,яку вишила напередодні.Подарунок їй дуже сподобався)))

Замічу,що фон у картинки повністю зашитий рожевими нитками) А, щоб рамочка не здавалась такою сумною), я її прикрасила маленькими бедриками.
А ще була така от листівочка-простенька,без усіляких прикрас(чесно кажучи,під рукою тоді нічого,окрім картону й вишивки,в мене не було-"я её слепила из того,что было,а потом,что было,то и ...подарила")))

Але,головне не подарунок,а увага! )))

1 коментар:

  1. картинка - просто супер!!! як на мене, дуже вдало підібрані кольори, особливо пасує рожевий фон (стільки зашивати!!!)
    А щодо листівки - простота інколи доречніша за безвкусну пишність)))
    пи.си.: здається, що котик великий=велика листівка вийшла. В моїй практиці частіші листвіки стандартних(10х15, 15х15) розмірів... Але то вже питання особистих вподобань...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...