Прихильники

04.08.10

Бедрики....бедрики........)))

Був у моєї сестрички День народження.
Я задумала зробити їй в подарунок вишиту листівку.Так,як моя сестричка полюбляє усілякі речі,де зображені бедрики й речі у вигляді самих бедриків))), то я ,звісно,вибрала схему для вишивання,де зображались ці червоненькі,з чорними цятками,жучки)))
Але готова вишивка виявилась якоюсь завеликою,щоб вставляти її в листівку...Прийшлось для неї підібрати рамочку- вийшла картинка) А ,щоб рамочка не була такою похмурою,то я її оздобила маленькими бедриками)))

А потім якось у моєї сестрички було професійне свято,то я приготувала їй подарунок зовсім іншого плану- бісерне деревце.
Одного разу сестра привезла мені маленького горщичка з бедриком(!) і запитала,чи зможу я знайти йому,тому бедрику,якесь примінення?
Що ж,справа-за мною...Я якось зразу уявила,що саме мені б хотілось бачити у тому горщику,тому я створила отаке чудо:


Знаю,що мій подарунок сподобався сестричці, й успішно "подружився" з іншими бедриками з її колекції)))

Використала: дрібний бісер зеленого й золотого кольору,паєтки червоного кольору,металева проволка,гіпс,клей ПВА, супер-клей,фарба,лак, штучний мох і маленькі бедрики для оздоблення.

3 коментарі:

  1. Так,був ще в"язаний бедрик,але,на жаль,він не залишив мені свого фото)))

    ВідповістиВидалити
  2. Все таки, як важливо не тільки зробити "щось", а ще й бездоганно оформити те "щось"...Гарні роботи

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...