Прихильники

03.08.10

Бісероманія)

Після того,як я ознайомилась з основними азами плетіння браслетів з бісера,мені дуже хотілося ...зробити дерево.Але, я не знала-як? Як воно робиться?
Тому,своє переше деревце я робила так, як мені хотілося(здумалося).Просто взяла до рук проволку,дрібний бісер і почала крутити якісь листочки-гілочки...
Скажу чесно, я була дуже задоволена,коли завершила своє творіння!


От таке воно-моє перше деревце.Можливо,комусь воно видасться примітивним і простакуватим,але це ж-моя перша спроба й всеодно я його(деревце) люблю!
Тільки щось моє деревце не хотіло позувати,тому не дуже видно його привабливість.)))Зате,його облюбовала скляна лисичка)))
ПС: стовбур просто обмотаний такою ж проволкою,з якої зроблені гілочки, та ще й пофарбований...лаком для нігтів)))

Звичайно,ж мені хотілося йти далі...В інтернеті знайшла майстер-клас трояндового деревця й одразу ж забажала його створити:



Ось така вийшла у мене красуня(хоча ,фотоапаратом не дуже вдало передається її краса)


Такий вигляд має моє трояндове деревце зблизька.
Використала: дрібний бісер(зелений),стеклярус(червоний),проволка металева, флористична стрічка, гіпс,керамічна посудина, ракушняк.

1 коментар:

  1. як для першої спроби - дуже вдале деревце (дехто з досвідом таких не витворяє)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...